Pages

hit counter

Tuesday, 5 July 2011

sexs over the PHONE

ahaha .. SEKS !
best kan entry kali ni .
kembang kuncup telinga kalau dengar pasal benda2 ni ..
hamboi ketamboi gatal kemain ye .. 
hish ! tau tak phone seks tu adalah salah satu sexual harrasment .

phone seks ini sebenarnya adalah melakukan hubungan seksual tanpa sebarang sentuhan dengan pasangan . hanya telinga sahaja mendengar .
TETAPI !! harus diingat  bahawa perbuatan ini tetap berdosa jika dilakukan .
tak bagus la ....


rata rata sekarang ni dorang seronok melakukan seks bebas melalui talian telefon .
tak dapat buat depan depan , buat kat telinga pon jadilah .
sanggup bergayut , berhabis kredit sebab nak kepuasan yang "MaksimuM" .

Apakah ?? desperate gila ...

mula mula kenal dari internet , FB , Twitter , Tagged , Speech , BOTS , Myspace pastu ask for phone number , pastu talking malking . sembang tu sembang ni .
after a moment , the chit chat is about to change .
change for more daring conversation .
haha ..pastu mula la , making all stupid sounds , then ,, the two human will start shaking all their stuff here and there. 
Ohhh great ! Awesome ! omey angat .. hihi

haiyo .. tak perlulah buat semua tu .
all rubbish !
nak sgt face to face .
no need to waste your money paying the phone bill.
making the Maxis , Celcom , Digi and anything else more richer than ever .

STOP !!
say NO to Phone Sexs !
girls , please . behave your self .
dont let the 'gila seks' person harm your ear and damage your brain too .

* remember , sometimes  she has no heart , but she has a brain .

1 comments:

LaLa said...

kat fon pon da dosa, ap lagi lau betul2...
dosa besaq!

 
Yana Shengalicous Blog!