Pages

hit counter

Sunday, 3 July 2011

s e n d a w a


pergh !!! bau teloq  ! hahaha ..
s e n d a w a  . tau sendawa kan .
apa yang aku tau sendawa ni angin dr dalam perut dan dilepaskan melalui mulut .
maka , terbaulah macam macam haruman dari apa yang kita makan .
sendawa ni 'signal' menandakan perut dah kenyang .
lagi satu , sendawa ni disebabkan angin dalam badan , lagi2 kalau kena urut tu , 
kemain berangin lagi ...

yang aku heran  , ada jugak orang yg sendawa mcm naga ..
Masyaallah !! kuat gila  , boleh pecah eardrum .
sendawa or in english we called as 'burp' may cause sound pollution ...
ahahah .



kalau lelaki sendawa kuat aku dah tak ambil kisah la , ni perempuan .
malu kot .. no manners . in public lak uh sendawa .
what people will think about you ?
laugh ? condemn ?
kot banyak angin pon , agak2 la .
pandang kiri kanan dulu ..
haihhh ..
even budak kecik pon sendawa kuat ya amat .

moral of the story , lower your sounds when it comes to burp .. hihi 
omey angat ..

* Burp .... Alhamdullillah .


2 comments:

kayrul-shah said...

salam kenal...sendawa yang kuat kekadang ngeri gak dengar. yang slow plak kekadang bau pekung tak hingat la...hahhaha

Yusnira Tantyana said...

haha ., tutup hidung

 
Yana Shengalicous Blog!